living and breathing - both at the same time! multitasking!

asså det här med blogg alltså.. Hur orkar folk? Jag måste vara sämst i universum på att uppdatera.. men det går i vågor det där, ibland har jag hur mycket som helst att dela med mig av och ibland är livet så jävla tråkigt så det finns inget intressant att säga... Tuuuur att jag inte är en kissie eller blondinbella .. eller aa det kanske är just därför.. man måste kanske uppdatera för att få läsare (?!)  förmodligen.. men jag är sån så jag uppdaterar när lusten faller på, har blogg mest för min egen skull - det är ju sååå himla skönt ibland att sätta ord på sina känslor, ge utlopp för saker som inte är värt att ta i "riktiga" livet.
Jag ville iallafall säga att jag lever och "mår bra" så bra man nu kan må när man egentligen mår sådär! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0