when the night falls

HOHO!
Vad fasiken ska jag bli när jag blir stor? I 20år har jag grubblat och mina ända alternativ har varit delfinskötare, hockeyproffs eller formel 1 förare.. varav det sistnämnda fick jag inte för mamma... som ni förstår har ingen av dessa karriärval slagit in (och är väl egentligen inte aktuella längre heller) - men jag står nu på ruta ett igen och känner att jag behöver bestämma mig någongång.. så jag lämnar nu över mitt öde i era händer! eller det lät både oerhört korkat och farligt(?) så jag omformulerar mig - jag lämnar nu över en möjlighet att påverka mitt öde! Det lät fin fint så ge mig nu tips på vad jag ska göra mitt liv för jag har fått idékramp (?) ... idétorka säger man nog förresten! haha! och med det lämnar jag in för ikväll . Chip & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0