up´s and down´s, up´s and down´s

usch. ibland skäms jag över hur skör jag är och hur rädd jag är. Jag är 21år och min största rädsla är för livet & att bli vuxen.. tanken på att bli vuxen skrämmer skiten ur mig och jag vet inte hur jag ska hantera det.. trodde det skulle gå automatiskt men det gör det inte! Trodde att det skulle vara enklare..
Trodde att efter man fyllt 20år så skulle man veta vem man var, att man skulle ha en plan - veta vad man vill. men jag har aldrig känt mig mer vilsen.. Kan det vara så att jag helt enkelt inte är skapt för att växa upp? att jag aldrig kommer trivas i vuxenrollen? Tiden går och jag känner hur pressen ökar, hur gärna jag skulle villja ha lite svar...
förlåt att det här blev ett så deppigt inlägg men ibland är livet jävligt komplicerat och imorgon ska jag till doktorn och ta blodprov och eftersom jag är en jävligt mesig 21åring så ska mamma följa med eftersom jag är livrädd för sprutor... en av alla mina tusen rädslor...
aja, nu ska jag se en film och hoppas att humöret vänder så jag kan få en god natts sömn! chip & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0