someone has to fix the problems

tjenixen!
dååååligt med bloggande idag men jag har inte hunnit med riktigt - gick ju som vanligt upp senare än planerat och sen drog jag och fika med Sanna, verry trevligt! Fick present mee ♥ Sen jobbade jag stängning - och fick present igen ♥ denna gången av Moa! - shit det kanske är idag som är min tillläggs-födelsedag? Fick ju blommor av jeppe igår också.. jag är riktigt inne i ett flow nu känner jag.. gillar´t!

anyhow såg jag & jeppe (han hatar när jag kallar han det, och det gör det ju såå mycket roligare) nyss en film, en riktig pernilla-film och det mina vänner är bra kritik! för det första var Jason statham med och han är jag stormförtjust i.. riktig hunkig-badass.. passar mig som handen i handsken.. jag är också en badass - too cool foor school. ungefär.. men det var blod, svett & våld - precis som en pernilla-film ska va.. klart sevärd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0