I´ll go anywhere as long as it´s far away from here

tejnixen..
Jag vill göra något radikalt, något helt otippat.. break loose från mitt kontrollbehov.. Jag vill resa lång bort - kanske långt bort en lång tid. Säga upp mig från allt i mitt liv och köpa en oneway ticket ? Det hade varit så skönt! få lite nya intryck lite perspektiv... men jag vet att jag inte kan - och egentligen inte vill ... Jag skulle sakna allt & alla, min familj, mitt jobb.. min säng.. för om sanningen ska fram så har jag aldrig varit bra på att vara borta, att klara mig själv... I don´t like it. Gillar trygghet alldeles förmycket... Men en semester hade inte suttit fel.. en corona på en beach nånstans.. lite sol på nosen... bara ett kort break så man kommer på igen att man faktiskt gillar sin vardag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0