hungry heart

Hej min vänner!
Mitt liv har varit sådär lite lagom trist det senaste och det gråa hemska vädret har gjort min vardag ännu lite gråare - tänk att ens sinnesstämmning kan påvärkas så radikalt av vädret, känns skrämmande att man är så lättpåverkad. Men idag är en ny dag och jag mår efter omständigheterna helt okej, vart ju utgång igår och det var helt galet mycke folk!! så har jag aldrig sett mortens förrut... nästintill föör mycke! men vi hade trevlig :))
Nu sitter jag här och kollar på skidskytte, dricker cola och väntar på att jeppe ska behaga vakna.. börjar ju bli sjuuukt hungrig!!  och precis i detta ögonblick när jag skriver detta så konstaterar jag att nää, Nu är det tamejfan frulletime! JEPPE VAAAKNA!
chip & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0