everything is broken

åhh jag är grinig! åhh Ja detta kommer också bli ett gnällinlägg, så om det inte passar så avråder jag från fortsatt läsning!
Jag vet att jag det senaste har gnällt en hel del om vädret - och bara för det så är det strålande fint idag, just idag när jag råkar vara allmänt sur & grinig.. så himla typiskt! Jag kan egentligen inte sätta fingret på vad det är som gör mig sånhär - kanske taskiga gener? kanske livet i allmänhet? kanske nånannans fel? Kanske att byrån gick sönder förrut när jag städade? Jag vet helt enkelt inte.. Kanske att jag inte har några pengar? kanske att det F O R T F A R A N D E är mars (en månad som aldrig verkar ta slut) Det är många bud som alla egentligen är mycket möjliga orsaker till detta eviga dåliga humör.. Surar gör jag hur som helst!
Nu är jag dessutom hungrig, kanske blir på bättre humör efter mat & kaffe - vi håller tummarna! Chip & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0