learn to put the past behind you

yes. inte bloggat sen mars (?) tror jag.. men vem bryr sig..egentligen? framförallt inte jag. Jag har fått gjort en hel del och fått svar på vissa frågor som jag har grubblat på.. men störst av allt, Jag vet vad jag vill bli när jag blir stor! STORT. jag är så sjuukt jävla impad av migsjälv! Sen har jag beställt, hämtat & monterat den soffan som jag bloggade om för ett tag sen.. förmodligen typ år 2010 - at the latest.. haha .. jag är ju så regelbunden med den här bloggen ;)
Sommaren har också inneburit ett par bag in boxar, grillat och förmodligen ett par tusen gram på vågen men hur viktigt är det egentligen - man ska ju överleva våra svenska vargavintrar.. det gäller att bunkra underhudsfett!!
neeeej, nu ska jag veva på en film och fortsätta mysa i vår nya soffa ♥ som jag förövrigt är lite kär i .. så kär man nu kan vara i en soffa!
Hejjnu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0