today is a good day

ny dag. nya möjligheter. Ska bli stört skönt att dra till jobbet idag :) bara få komma hemifrån och göra lite nytta, dessutom är det ju fredag och bara en sån sak gör ju livet lite lättare.. men och ja det finns såklart ett men - jag ska på 20årsfest imorgon och jag har fortfarande inte köpt present och jag har absolut ingen aning vad jag ska köpa.. har bara gått och skjutit upp det hela veckan .. tyyypiskt! Jag anser i vanliga fall att jag är lite av en stjärna på att köpa presenter men just den här gången känns det bara svårt... så om det är någon som sitter och ruvar på en kanon idé så är jag öppen för tips - bring´em on!! så ikväll när jag loggar in så vill jag ha 100 bra ideér bland kommentarerna.. men eftersom jag inte har så många läsare så betyder det att ni som faktiskt följer mitt sjuuukt intressanta liv måste komma med flera ideér, jaa kul! det kan bli ert dagens mission - typ, rädda Pernilla! haha .. nää nu spårar det så jag dyker in i badrummet och vevar på sminket istället - hörs ikväll!
chip & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0