the sky was never the limit

det var det sämsta jag har varit med om. sa vi inte 100 bra ideér? INTE EN ÄNDA OCH DET TYVKER JAG ÄR SÄMST! men eftersom jag faktiskt är liteee av en stjärna på det här med presenter så har jag redan löst det alldeles själv. men tack ändå ♥ tack för att så många gjorde sig besväret att hjälpa mig.. thaaanks ♥
Jag vet inte, men risken finns att folk läser min blogg och inte förstår ironi och om så är fallet så vill jag inte att man läser min blogg utan ger sig ut i det verkliga livet istället, snappar upp ett och annat om ironi och när ni känner att ni har fått kläm på det så är ni givetvis hjärtligt välkommna tillbaka!
om en stund ska jag bege mig ut till torp igen, mitt andra hem, och det ska bli riktigt kul faktiskt och ikväll är det feest. kuul!! neej nu ska kaffet intas och sen ska jag get ready så chip & hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0