some days are just like any day

nu är frukosten intagen, känner att jag hade kunnat leva utan den - eller kanske inte ändå- frukost är den viktigaste måltiden! men jag har hamnat i en svacka där jag verkligen inte blir hungrig på morran, inte ens om jag är vaken ett par timmar innan jag äter. sånt jävla trist problem, I know, men sjukt irriterande. sen var mjölk faanskapet slut också så det blir inget kaffe för min del... så nu är det bara att invänta huvvevärken. Tuur att jag jobbar med Camilla idag, min partner i kaffeträsket - ska nog åka ut lite tidigare så vi kan dricka kaffe ihop.   myys.
Hoppas också att vi har fått in massa våårnytt :) . eller inte - nån har ju länsat mitt konto. eller så var det jag? nevermind, tomt är det iallefall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0