life is boring and so am I

hej hej. jag bloggade inte igår för jag kände inte för det. det gör jag iförsig inte nu heller men ändå. strax ska jag bege mig ut till jobbet för lunchpass och sen ska jag handla, hem och laga mat, diska, käka och sen är det handboll på tv:n Sverige - Argentina. Måste ringa mamma idag också, känns som det var evigheter sen jag pratade med henne... men först! först ska jag se klart på hem till gården - haha, fattar inte att jag kollar på det, men jag har alltid gjort det och som alla vet så är jag en rutin människa.. det ska va som det alltid har varit! sådeså!
nej nu är det tråkigt att blogga och detta inlägget blev jubeltråkigt så nu skiter jag i det här. chip & hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0