I´ll sleep when I´m dead

jag är lite sämst på att uppdatera men jag har varit så jävla trött det senaste - mina idiotgrannar har tydligen bestämt att jag inte ska få sova på nätterna, inatt väckte dom mig vid 03 med sina idiot gräl och höll mig vaken nån timma och sen väckte dom mig vid 9 igen... jag orkar inte.. så här håller det på natt efter natt. fan jag behöver sova. sen igår råkade jag ut för en liten olycka, i köket som vanligt... råkade hälla ut en kastrull med kokande vatten över handen och handleden och så tvingade sjukvårds-upplysningen mig att åka till akuten, vilket var tur för jag fick världens bästa förband med smärtlindring OCH DEN HJÄLPER, heeeelt underbart - det gör inte alls lika ont längre. hela den här olyckan skulle kunna undvikts om mina idiotgrannar inte var sånna idioter och jag slapp kila runt och vara så trött hela tiden!! så ja, jag skyller på mina grannar.. och sa jag att dom är idioter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0