happiness is a state of mind

hej! sorry för dålig uppdatering, men jag har inte haft lust av lite olika andledningar! men nu är jag nästan me i matchen igen. jag försöker iallafall. Solen skiner och fullkommligt bombar oss med D-vitamin. LYCKA!! och jag ska snart bege mig till jobbet för ett 3-timmarspass.. ska bli riktigt kul :D Som ni märker så känner jag mig faktiskt lite halv lycklig idag och det känns gott.. det är inte en känsla som jag är bortskämd med precis.. iallafall inte under denna tiden på året.. och med detta så menar jag inte att jag inte är lycklig med min sambo.. för det är jag.. men jag ar svårt för den mörka tiden på året.. jag kanske är en D-vitamin adict .. who knows? känns faktiskt helt möjligt!
Sen är det lite tjabbel på tråden med vissa grejjer, men min underbara mamma ska ringa lite samtal imorgon och försöka lösa det för mig & jesper.. hon är bäst! så håll tummarna för oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0