..

Ber om ursäkt för min överaktiva blogg, ska försöööka att inte blogga så himla mycke hela tiden - vill ju inte att nån tröttnar på mig & mitt sjuuukt intressanta liv!!
Framförallt har jag gjort masssa intressanta saker just den här veckan.. legat bombsjuk med mega feber och rörde mig inte ur fläcken på 72timmar - DE NI! don´t try this at home - man blir jävligt lätt självmordsbenägen!! sen har jag lyckats tvätta också och det i sig gör min vecka till en heelt okej vecka ändå om jag får säga det själv, och det får jag ju eftersom  det är min blogg. Men imorgon ska jag iallafall till jobbet igen.. S K Ö N T! och tur kanske annars finns det risk att jag hade hoppat från balkongen, det var nämnligen det jag hade legat och ropat om häromnatten i feberdimman - jag hade också sagt att alla som begår självmord gör det i sviterna av influensa, haha! Min källa är dessutom väldigt säker nämnligen jeppe som naturligtvis fick ta hand om mig..jag hade också ringt till mamma och storgrinat och bett henne komma..samt frågat om jag kunde få bli omyndigförklarad (?)   japp jag är en riktig mespropp när jag sjuk, det kan man inte tro... men skenet bedrar BIGTIME!

nää nu tar jag en snus och stämplar ut för idag - chip & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0