cash will flow.

Idag är jag ledig! missförstå mig rätt, jag älskar att jobba men just idag är det gott att vara ledig.. behöver komma ikapp lite här hemma också.. med tvätten framförallt. Sen ska jag naturligtvis till jobbet en sväng sen iallafall, tänkte handla lite.. garderoben ekar skrämmande tom.. för att jobba i klädaffär och shoppa mycket så har jag jävligt lite att ha på mig..... kanske i försig beror på mig och min "I´m only gonna wear it once" - filosofi...(?!)
Sen behöver jag faktiskt lite shopping-terapi.. min brännskadade handled håller på och läker.. vilket är positivt men det kliar så jävla mycke och nu trillar huden av och det ser ut som skit :( jag vill faktiskt ha en ny för så här kan jag ju inte kila runt.... men jag håller på och lär mig att leva med mitt kroniska oflyt & Jeppe med för den delen eftersom det är han som får assistera mig efter alla "olyckor" - köra mig till akuten, ge mig smärtlindring och nu det senaste .. tvätta håret på mig varannan dag, haha.. han är ju för söt! ni förstår kanske att med en brännskadad högerhand så är tvätta håret helt omöjligt..
yeah yeah, shit happens when you party naked. chip & hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0