are we living or are we dying?

godmorgon! eller god förmiddag.
solen skiner och då även jag, tror jag. känner att det kan bli en bra dag idag - den har potential att bli bra iallafall och det är ju alltid nått! idag ska jag försöka, verkligen försöka att ha det bra, inte tänka dumt - bara vara jag, i en så bra version som möjligt. jag ska vara glad, njuta av att varje dag är ett steg närmare en ljusare årstid - en varmare årstid. och om livet vänder - så lovar jag mig själv att jag ska få titta på så många avsnitt jag vill av the big bang theory ikväll, för det är världens bästa serie, och den får mig att må bra även om livet inte är så jävla häftigt... (jag kollar inte alls på the big bang theory varje kväll, haha) nej nu kör vi. chip & hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0