all of my life, where have you been?

All of my life
Where have you been
I wonder if I'll ever see you again
And if that day comes
I know we could win
I wonder if I'll ever see you again

At every time I've always known
That you where there, upon your throne
A lonely queen without her king
I longed for you, my love forever

att jag gillar musik är kanske ingen nyhet - och vem gör inte det liksom. men för mig är personen lika viktig - om inte viktigare - en musiker måste vara intressant för att jag ens ska lyssna och förstå musiken. exempelvis så beundrar jag Marilyn Manson - för att han är jävligt speciell (av uppenbara skäl) och han är en sann konstnär. sen gillar jag Lemmy Kilmister och om man undrar varför så läs hans bok - där finns svaren - sjuukt skön snubbe! haha det rinner inte blod i hans ådror utan det är ren jack daniels ;)
Men just idag vill jag hedra Lenny Kravitz för att han är så jävla coooool, jag menar kolla på snubben... han har gett coolhet ett ansikte.. min favorit låt med Lenny som jag refererar till i början av inlägget heter all of my life och är nått ruskigt bra. Lyssna och njut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0