what was before wasn't perfect.

igår ljusnade min värld en aning.. eventuellt har vi en ny lägenhet 1 juni. äntligen! men en ny lägenhet kräver nya saker, och prio 1. är en ny soffa!! vår soffa är alldeles för liten - eller så har jag fööör stor familj .. hahah! nejmen det går inte - det räcker att min bror magnus kommer med sin familj på 5 personer, ibland 6 - ja ni fattar att man inte kommer långt med en 3-sitssoffa.... sen vill jag ha en stooor hääärlig soffa som man bara kan krypa upp och mysa i.. hittade denna, vad tror ni? jag tror jag gillar den - måste bara provsitta den först såklart! men jag kommer aldrig ha grönt som accentfärg.


Kommentarer
Postat av: Jennse

Ska ni flytta till den lägenheten du prata om eller blir det nån annan? :)

Soffan ser vääääääldigt najs ut btw ;)

2011-02-02 @ 13:59:13
Postat av: Pernilla

det blir den jag prata om :) ska bli så himla kul!!

2011-02-02 @ 16:49:19
Postat av: Jennse

Åh vad kul! Vill oxå flytta och köpa möbler.. :)

2011-02-02 @ 22:16:53
URL: http://jennse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0