we all need a vacation from something

morrn morrn.
jag har just intagit kaffet, och måste egentligen kila ner på stan. Har en del ärenden som måste utföras bl.a ska jag till banken och fixa lite och sen ska jag till ticket och betala första delen på resan :)) åh vad skönt - fast det är as långt kvar tills vi ska åka, men det skänker ändå en del ljus i vintermörkret .. jag får nånting att se fram emot.
När allt är klart ska jag hem och kika det nya avsnittet av desperate housewives, laga mat och ta fram kläder till jeppe.. för vi ska ner och träffa en hyresvärd och snacka om en lägenhet och han kunde bara mellan 16 - 17 och jeppe slutar kl. 16 i ljungskile   :S    jaja anything goes. nää nu ska jag pysaaa.
chip & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0