this time, it´s all for me

heej!
åh vilken långtråkig dag jag har haft, bara gått och väntat på att jeppe ska komma hem från jobbet så vi kan åka till badhuset och swimma lite.. och när han vääääl kommer så somnar han på soffan - typiskt! men han får en 20 minuters powernap och sen väcker jag han! - måste ändå käka lite innan vi drar så it´s a win win!
Ska bli så sjuukt gott att röra lite på dököttet, ska faktiskt försöka göra det här till en vana, skulle behöva tighta till kroppen lite - men vi hoppas inte på förmycke - för jag gillar ju faktiskt inte att "bada" gillar inte att få vatten i öronen.. gillar inte att blöta ner håret heller för den delen - förrutom när jag duschar såklart, men det är en jävla skillnad på bada i badhuset och att dusha... ifall nån hade missat det?
äsch jag bara svamlar nu - det är tristessen som bubblar över - nu käka! chip & hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0