Third time's the charm.

den här jävla insomnian gör mig galen.. och är orsaken att jag sover halva dagarna istället. men imorgon är det en ny dag och jag gör mitt tredje försök att komma upp i tid. tredje gången gillt?  - om jag lyckas så tänkte jag hälsa på mamma & pappa ♥ och sen när jeppe är hemma från jobbet så ska vi hälsa på hans föräldrar.. myys! (tänkte också försöka övertala jeppe att färga håret på mig - tro mig, det blir en utmaning) men jag brukar få som jag vill :) det är bara att fråga mina 3 storebröder om ni inte tror mig....
jo just ja! nu när jag har fått så mycket ledig tid på nätterna så har jag upptäckt att tradera är en kul sida, blev medlem förrut och kastade ut lite bud. Kul! men jag inser nu att det här kan bli dyrt .. för jag ser det mer som prestige - inte visste jag att jag var en sån tävlingsmänniska. men det är väl som när jag spelar poker och går all-in bara för att make a statement..jag blir så trött på migsjälv.. men nu tänkte jag göra ett nytt försök att sova å natti natti - Chip & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0