the beauty of grey

godmorgon!
Jag har gjort det igen.. satte klockan på 09.00 och snoozade till 12.00 - jag är hopplös!! när klockan ringde första gången så tände jag sänglampan och rikta den mot mitt ansikte, men ingenting hjälper! vid 10.00 tog jag en snus för jag vet att jag aldrig somnar om jag har snus inne - men antagligen så tog jag ut den i sömnen... men jag har märkt att mitt snooze-problem blir värre när det är dåligt väder - Som idag, kan det bli gråare? så idag är det min ursäkt! .. det känns genast bättre!
på dagens agenda står det ... ingenting.. GOTT! idag får jag vara värdelös.. bara ligga på soffan och shoppa online (: kanske ska se nån riktigt mörk bra film.. kanske Fight club.. eller twilight.. eller sweeny todd.. älskar sånna filmer - mörka, blod, våld.. hahah - usch nu tror alla att jag har nån störning - men jag bjuuuder på´t!
neeej nu har jag slösat bort massa värdefulla minuter från min värdelöshet - bäst att sätta igång! chip & heeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0