pause and rewind

gokväll! efter en häärlig lugn, ledig dag känner jag att min batterier är nyladdade och jag ser riktigt fram emot att gå till jobbet imorgon.. jag har varit sliten ett tag nu mestadels pga förlkylningen - sovit dåligt, ont i halsen och min trogne vän huvvevärken - men allt känns mycket bättre och imorse vaknade jag av migsjälv kl 10.00 (det händer liksom aldrig) och jag kände mig liksom snuskigt utvilad! LYCKA!
Nu kör jag jobb torsdag och fredag och sen blir det en kalashelg - bokstavligttalat! Min älskade Tilda fyller år på lördag så då är det kalas för henne och på söndag fyller pappa och då ska han firas, sen på söndag eftermidda ska jag ta me Tilda på mcdonalds & Bio - vi ska se filmen Trassel :) haha.. tjejerna Hassel ska se på Trassel Fyndigt!

Japp så helgen är fullspäckad.. eller föresten en stund på lördagkväll är fortfarande öppen, men jag ska nog lyckas fylla den luckan med ska ni se! Nu ska jag skutta isäng och sova fint som snus. Chip & heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0