only boring people get bored

men neej.

idag har jag haft det så jäääävla outhärdligt tråkigt, tänkte hoppa från balkongen men så såg jag att det snöade... ... igen ? vad vill snön liksom? get a grip maaan!! jag är så understimulerad nu så jag blir trött på migsjälv, därför kom jag på världens idé .. eller aa så hätig är idén kanske inte ändå - men vi ska gå på bio, bara sådär.. helt raandomly på en onsdag. KUL! vi ska se Sanctum 3D så dår får vi ha sånna där snygga glajjer på oss som jag & Tilda hade i söndags när vi såg Trassel 3D.. haha, försökte lägga upp en bild på Tilda när hon har dom men min iphone valde att inte sammarbeta så den får ni se en annan gång! hon var den enda i en fullsatt biosalong som var söt i dom brillsen... naaw, bra gener antar jag ;)
jag återkommer med en recention senare... chip & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0