it´s my party, I can uninvite you if I want to!

hej igen.
är fortfarande i valet och kvalet om det ska festas till lite på lördag - jag fyller ju trotsallt år på söndag!
Jag har för mig att alkohol botar förkylning? Tror inte ni också det?
lite öl har väl ingen dött av! jag har ju dessutom beställt ännu mer från nelly idag, haha! dom senaste klänningarna jag beställde var inte bra - eller jo den ena, men den var sjukt förstor så var tvungen att beställa en annan storlek och när jag ändå var inne och fixa det så hittade jag en klänning till.. Såklart!
Jag är alltid mer partysugen när jag har nått nytt, nice att ha på mig.. outfits can make or break you!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0