If I treated you, the way you treat me...

Heeeej!
åhh nu är det kväll och läggdags - om jag ska vara ärlig så är det höjdpunkten på dygnet! krypa ner under ett svalt täcke, läsa lite och sen bara få somna.. så oerhört underbart ♥ Sova kan kanske vara min absoluta favorit! dock är jag lite halv orolig inför denna natt - min idiotgranne ha gjort sig känd igen igenom att väcka mig 05.00 i morse med sitt eviga ylande om hur dåligt han mår och hur synd det är om han .. VI HAR HÖRT DET NU, SLÄPP DET NÅNJÄVLA GÅNG!!! det låter kanske som en baggis med störiga grannar men det är det inte - min sömn är helig.. och han skulle må gott av en godnattssömn, han kanske skulle sluta lipa då - och om du min idiot-granne nånsin läser det här så vill jag bara säga att du är en jävla lipsill och jag hatar dig - kan kanske låta hårt men prova och lev med hans ylande, tro mig man får lust att putta han från balkongen.......  men vem vet, just inatt kanske han faktiskt kniper ihop .. kan ju hoppas! Hoppet är ju trottsallt det sista som överger människan.. so I´ve herd.
nää, sov nu fint som snus - det ska jag eventuellt göra! Chip & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0