everything ends

jahopp då är det drygt 20 min kvar av min födelsedag och trotts att jag har haft en underbar dag så tycker jag att det är förjävla snålt med bara en födelsedag per år... .. jobbar fortfarande på att införa en till men min familj är svårflörtade!
Iallafall, det viktigaste av allt.. Vad har jag fått i present? Jag har fått caaash, ett presentkort på Mio (vill ju köpa en nyy stoor maffig härlig soffa) Bio-presentkort, en Kosta Boda vas, några skålar som jag ville ha, en bok, en berlock samt lite gott häärligt kaffe ;) Jag är nöjd, min familj får mvg i år!
neej nu ska jag njuta av den sista studen på min födelsedag och sen sova och fundera på vad jag ska önska mig på nästa (sen får jag återkomma om näär min nästa födelsedag är) chip & heej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0