you think I´m weak.. I think you´re wrong

tydligen kommer jag behöva 3 nya bikiniar under min vecka i turkiet.. det var min ursäkt iallafall, så nu är dom påväg! dom får naturligtvis sällskap av en väska också - för det har jag ju inga..det är farligt med webshops.. fast det är ju så kul att få paket!

anyway, imorgon är det fredag..igen - Vart tusan tog veckan vägen? Vad har jag gjort för magnifikt som jag ska sitta på ålderdomshemmet sen och minnas? Usch jag är så dålig på att ta vara på dagarna.. time flies. Har en svacka nu när jag har svårt att uppskatta the little things, men tror och hoppas att det går över... om inte annat så har jag ett jäävligt låååångt liv framför mig - Kan man dö av tristess? - nej nu ska jag inte vara så melodramatisk, man måste ju faktiskt ha tråkigt ibland för att veta när man har kul. Nyckeln till framgång är att alltid ha grejjer att se fram emot.. typ som nu.. jag åker till turkiet om några veckor.. och efter det ser jag fram emot jul - julklappar! och sen tror jag att jag och jeppe ska boka in en vårresa.. dyrt.. men man kan inte sätta ett pris på lycka (!?) förlåt, menar ju såklart att det är ursäkter som är nyckeln på framgång! ;)
äsch nu ger jag mig, jag har faktiskt inget vettigt att säga och då har min mamma sagt att man inte behöver snacka.. och förengångsskull så följer jag hennes råd!  Chip & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0