what bothers me and should bother you

Tjenixen!
allt som visas på tv är sämst!!.. verkligen jätte sämst.. förrutom Desperate housewifes & äntligen hemma.. men resten är värdelöst! och jag blir lika irriterad varje gång.. fel att göra ett tv-program som folk faktiskt vill titta på.. Så i brist på nått vettigt att se på så laddar jag och jeppe ner första säsongen av Prison Break.. för ja, jag var den enda i hela världen som inte följde den serien när den visades på tv.. och just to make it clear så har jag inte sett solsidan, 24 eller den där serien om massa puckon som överlever en flygkrash (precis som om det är möjligt) och sen kör robinsson på en öde ö..
Ja men det var väll det hela.. har inget mer på hjärtat just nu så heeejnuu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0