don´t do today what you can do tomorrow

tjenixen!
Jag har vart lite svajjig det senaste så jag har inte haft lust att blogga, mest suttit och surat och tyckt jävligt synd om migsjälv.. jag har dessutom blivit sjuk - även om jag nu har bestämt mig för att jag är på bättringsvägen! High five på mig! Igår skulle jag ha haft min duktigdag.. tvättat, storsrtädat och strykt.. jag tvätta tre tvättar sen orkade jag inte mer eftersom snoret flödade.. så idag borde jag städa, stryka & packa inför turkiet på söndag för jag jobbar torsdag,fredag & lördag så det hade varit gott att få undan lite "måsten" idag... men jag har inga höga förhoppningar på migsjälv..... jag börjar dessutom bli hungrig.. fan.
äh. gör inte det idag som du kan göra imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0