yeaaah

Idag har varit en riktigt goo dag! Mamma kikade förbi tidigare idag med lunch från laxbutiken i ljungskile! heeeeeelt underbart ;) Mammor är så himlans bra att ha!!  Och idag kom min böcker som jag hade beställt från adlibris - jag har blivit en riktig bokmal på äldre dar, haha ;P Jag hade beställt alla twilight böckerna för Moa på jobbet sa att jag måååste läsa dom - och jag, ja jag gör som jag blir tillsagd ;) och så hade jag beställt Lauren Conrads L.A Candy också.. kunde inte låta bli - tycker att hon är kanoners bra!

Så sammanfattningsvis så var idag en riktigt bra dag - nu vill jag bara gå och lägga mig och läsa mina nya böcker (vuxenpoäng!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0