njaa

Just idag har varit en beige dag, har varit så troooligt seg! Men torsdagar har ungefär samma effekt på mig som måndagar.. konstigt! Har skarpt börjat misstänka att jag är ett måndagsexemplar.. (eller ev. torsdagsexemplar) med alla min skavanker .. alternativt så beror det på taskiga gener ;) Så hur vi än vrider och vänder på det så är det inte mitt fel! ..känns bra ändå -haha

Igår va jag & jeppe och kollade på mitt syskonbarn när han spela fotboll, det gick bra fram tills andra halvlek när det blev helt mörkt och himlen bara öppnade sig - tuuur att vi inte hade några jackor eller paraflax! -men Kevinslag vann iallafall - han är inget måndagsexemplar han inte!!

nää nu ska jag nog gå och försöka göra nån nytta istället!!

"The trouble with the rat race is that even if you win you're still a rat."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0