veeem har gjort sönder min hals?

Jag känner mig aningen bakom flötet idag, jag har jätte ont i halsen, hostar plus meeeeeega magkatarr så jag får kväljningar hela tiden.. jävligt trist tycker jag.. men vi tar en öl & omeprazol på det så ska vi alllt se att det går fint.. en snuuuuuuuuuuus me kanske!! Ja det tar vi!
Jag ska alldeles strax bege mig iväg på förfest med Sanna & Nathalie<3 men jag ska inte me ut för jag ska jobba imorgon - vuxenpoäng - synd att min mamma inte vet vad blogg är för hade hon det så hade hon varit stolt som en nötkärna!!
Dessutom så är inte jag något direkt krogtyp - fryser alltid på krogen (framförallt på harrys så dit går jag inte) plus att jag stör mig på folk som ska jämt stå för nära - typ i baren. GIVE ME MY SPACE!!!

dagens missöde: jag tror att jag tog killparfym på mig........ - suck- varför är aldrig livet på min sida?!? Sånt jävla oflyt jämt....... lär väl halka när jag kommer ut me....
nää nu drar jag. hejnuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0