slagen hjälte!

hej hallå!
Just nu ligger jag i soffan och värmer upp för att gå och ta bort sminket för att sen krypa till kojs.. Jag är så gaalet trött för vi har haft så sjuuuuukt mycket att göra idag på jobbet och mitt uppe i allt så började kortterminalen såklart lagga.. fast det var ju inte helt oväntat direkt.. när man har som mest att göra så ska allt gå åt skogen, men det är bara att le och försöka se jävligt nöjd ut ändå! Hellre ha kaos än inget att göra.. och alla härliga kunder var så snälla och tålmodiga trotts allt - sånt gör mitt jobb lätt & roligt!

Imorgon är det freeedag och det är trevligt - freeedagsmyyysss <3

nää nu ska jag kämpa mig till badrummet - det är ju faktiskt en dag imorgon också som min mamma brukar säga ;)

Heeejnuuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0