sad but true

Hej Hallå!
Det lördag men känns som typ måndag - hatar när det händer! Men ikväll blir det ändring på det - ska käka på kvarters krogen med jeppe, hans bröder och deras girls - ska bli störrt mysigt!♥ Lite lyxigt känns det - för jag hör & häpna har aldrig ätit på kvarters. Moa höll på att svimma när jag sa det! hahah..
Men jag fårstår att ni alla undrar hur det går med mitt humör - och jaaa det är faktiskt lite värre än nånsin, hela morgonen har jag grinat för lita allt möjligt - nån på tv:n sa att dom skulle gifta sig och då satte jag igång - alltså jag har inte grinat sen Mofasa dog i lejonkungen!! Något är ruskigt fel.. sen låg jag och grina för att jag är tjock - Det här är skrämmande likt PMS, vilket är omöjligt - eller jag kanske ska hämta p -pillrena och sätta mig och räkna på det - det kanske är PMS - vilket jag nästan hoppas för annars är det nog dags för mentalsjukhus och tvångströja .......
Men nej, nu ska jag jaga med mig jeppe ut på en promenad och försöka rensa skallen - och sen ta tag i dagens stooora, mega dilemma - outfit för ikväll...... Jisses vad livet är fullt av svåra beslut.
chip & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0