ny dag.

Hej!
Jisses vad härligt det var att vakna idag när solen skiner!! Känns som jag inte har sett solen på huuur länge som helst!!  - Det här behövde jag :) Så Idag har jag energi att göra något, och det blir en fika på stan med min gamla vapendragare Ida - det var alldeles förlängesen vi sågs!!!
Sen måste jag verkligen köpa hårfärg, upptäckte häromdagen att jag typ har 10cm utväxt - SNYGGT! Måste verkligen börja ha bättre koll!
Ni anar inte hur gott det känns att må braaa - dagar som idag undrar jag hur jag ens kan må så dåligt som jag gör .. det känns liksom inte som om det är möjligt!
Nä nu ska jag veva på lite smink och sen ta mig ut i det undeeerrrbaaara vädret!
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0