måndag igen

Idag är det måndag igen så det är bara att köra på, ska alldeles strax ta tag i mitt liv och sätta igång med städningen, ska köra grov rengöring på fönsterna också, för det behövs!! stör mig nått oerhört på folk som inte fattar hur otroligt skitiga fönster blir!! FATTA SJÄLV! Sen måste jag ta mig ner till stan och försöka hitta ett duschdraperi för det enda som jag kunde tänka mig igår på Ikea var såklart slut - otippat!
Och sen när Jesper kommer hem så ska vi försöka fixa lampan som vi köpte igår och sätta upp lite tavlor, för även om det här är ett tillfälligt boende så måste det ju ändå kännas som ett hem.. tänker inte bo som luffare bara för att vi ska flytta om ett halvår igen!
Det jobbiga med den här lägenheten är att det är alldeles för lågt till tak så alla mina gardiner är förlång... antingen så får jag lägga upp dom eller så skiter jag i det och köper nya? Eller så låter jag det va och låtsas som det regnar...
nää nu orkar jag inte blogga mer för jag har egentligen inget vettigt alls att säga ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0