jag säger pass på den!

heej!
jävligt trist söndag om ni frågar mig, söndagar har något deppigt kring sig -  alltid mer eller mindre dåliga. Jävla skit dag... tycker vi slopar den helt!! stryker den ur veckan.
men men ... jag och jesper spela just kort och jag vann ...som vanligt Nästan tråkigt att vara så överlägsen ;) haha.. näädå men nu ska min duktiga kneeegar sambo gå och lägga sig för att han ska upp tidigt imorgon men jag då? Jag är ju ledig imorgon.. så sjuuukt tråkigt och det lär ju regna, för det gör det jämt på måndagar. Finns säkert någon statistik på det - för det är så!

Men vad tusan ska jag hitta på nu då? Kolla en film kanske.. lägga sig och läsa? sitta och stirra in i väggen? Låtsas som det regnar?  - åh jag orkar inte med denna beslutsångesten!! det är söndagens fel, bara hans fel!! ...och jaa det är en "han" - en tjej hade aldrig uppfunnit en så vääärdelös dag!! sådeså!!
nää nu ska jag fördriva tiden tills jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0