jag är så trött att jag inte är trött längre!

Hej.
Idag ringde klockan 05.00 - inte okej.. jag går aldrig och då menar jag aldrig upp så tidigt - men snäll som jag är så hade jag lovat min bror att köra honom till näl för att han ska operera sig... så det var bara att traska ut och skrapa rutorna........ ( jag önskar att jag hade en volontärarbetare ) Sen när jag väl skulle ge mig iväg så fick jag tre kärringstop och det lät som om nånting skrapade emot under bilen - sen insåg jag att handbromsen var dragen - suck - Jag är inte fullt så smart som jag ser ut.. Sen när jag nästan var framme så råkade jag ta fel avtagsväg så jag kunde inte förstå vart stefans hus hade tagit vägen.... och när jag tillsluuuut insåg mitt misstag och hittade rätt gata så tog jag ju fel hus............. kanske inte var min vassaste morgon i mitt liv - men klockan 05.00 så är jag inte människa!

"Without enough sleep, we all become tall two-year-olds."


Ser ni vad smarta jag & steff ser ut med våra gigantiska öron.. haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0