hej mitt vinterland skjut mig!

Hej Hallå!
Jag mår förjävligt - tackar som frågar! nää men jag är lika sjuk idag som igår, men jag har inte alls lika ont i halsen längre!! Weiiii! men inget gott utan något ont -Idag har snoooret satt fart, snorar som aldrig förr - skulle tippa på att det är mina hjärnceller som flyr, för jag känner mig inte vidare vass!
Jag har aldrig varit vidare bra på att vara sjuk, min ålder reduceras med ca 15år och allt jag vill är att ha mamma här - mammor är så bra på att ta hand om en. Nu när jag är "vuxen" måste jag ju göra allt själv.. laga mat och allt trotts att jag mår piss........ Jag säger ju det, jag vill bli omyndigförklarad och bo med mammmmmaa <3

Med dom orden avslutar jag det här inlägget och bjuder på en bild direkt från sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0