FRISK!

Hej Hallå!
Idag är jag officiellt frisk :) Huuuur gott är inte det då?! Jag har ju fortfarande ont i halsen, snoooorar och hostar men jag tänkte att nääää nu får det vara nog! Så nu är jag friiiisk!! STÖRTT  GOTT! Ska jobba några timmar idag också och det ser jag fram emot, har ju inte varit utanför dörren sen i söndags!!!! Klättrar ju på väggarna.
Sen igår insåg jag att det är första advent på söndag! alltså NU på söndag - Om FYRA dagar alltså och jag har inte julpyntat, jag äger ju knappt något julpynt!!! PANIK!! Så på fredag är det dags för en julpyntsshoppingrond med jeppe och sen ska det städas som aldrig förr och pyntas och jaa... allting ska göras på fredag!!
Nää nu ska jag sätta mig och skriva en handlingslista till på fredag och dricka kaffe <3
SOO LOOONG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0