dan före dan

Förlåt för mitt taskiga humör det senaste - vet faktiskt inte vad det är med mig. Känner mig mest ledsen och arg - men det går över.. om inte annat så lär jag må tuuusen gånger bättre imorgon - för då ska jag & jeppe åka och på julpyntsshopping LYCKA!! Vi har nästan inget pynt alls.. så vi måste köpa allt!!! Tomtar, glitter, adventsstakar, stjärnor och jaaa allt!! Så det ska bli jätte roligt att verkligen fått städat och pyntat här hemma - jag kan behöva lite glitter och söta tomtar i min omgivning så jävla grinig som jag är nu förtiden... får inte glömma att köpa pepparkakor med!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vad roligt, det finns så mycket fint julpynt. Hoppas att du hittar mycket fint att omringa dig med!! Du får slänga ut det på bloggen sedan! Ha en bra shoppingtur ;)

Kram Tina

2010-11-25 @ 19:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0