dålit.

Jag är på så jäääägarns dåligt humör, alltså verkligen sviiin irriterad - sitter och biter migsjälv i tungan för att inte sparka Jesper as hårt på smalbenet! och jag ska inte ens ha mens snart, jag fattar ingenting - nog med att jag är ett PMS barn men jag har det ju inte jämt.... Jag tillochmed grina när jag kom hem från jobbet för att jag snubblade över hans kläder- VEM ÄR SÅ DUM OCH LÄGGER SINA GREJJER MITT PÅ GOLVET I HALLEN?! Men han vet att dom det händer igen så har han inget PS3 längre...han vet också att jag inte kommer med tomma hot....
Om man ska flytta ihop med en kille så finns det vissa saker som man ska veta
1. Du & disken står längst ner på han prioritetlista
2. tv-spel, simpsons & dataspel står överst!
3. första gången du hittar kallingar eller strumpor på golvet -SLÄNG DOM! han kommer aldrig lära sig ta upp dom förrns den dagen han inser att inte har några!
4. Om du vill att han ska komma ihåg att köpa mjölk när han är och handlar - SKRIV DET PÅ EN LAPP - annars kommer han hem med allt utom mjölk.
5. Ta in på hotell när du har pms.
Tack! skönt att få avreagera sig lite.. gladast är nog Jespers smalben... nää nu ska jag äta chokladmuffins och hoppas att jag blir snäll igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, visst e det skönt att ha en blogg att avreagera sig på! Gillar prioriteringslistan! Ha det gott och du ät pepparkakor istället, det blir man ju snäll av!

Kram Tina

2010-11-24 @ 19:42:03
Postat av: Pernilla

haha jaa men visst e det! nu har jag tryckt i mig massa chokladmuffins så jag har alldeles för ont i magen för att orka vara dum, så det funkar me.. i brist på pepparkakor! Kraam

2010-11-24 @ 20:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0