äntligen hemma!

Ni sitter jag här på sofflocket med mina myyyystofflor och kollar på äntligen hemma! Tänk om alla fick ha en liten Martin Timell hemma - han är ju så huslig så det är helt osant. Han skulle ju kunna sitta på en pall i ett hörn nånstans och så plockar man fram han när man behöver bygga något - eller bara behöver bli lite uppmuntrad .. för han är ju rätt käck! Fast egentligen är jag lite mer förtjust i hans brorsa Anders Timell... bara för att han är så politiskt inte korrekt - sånt gillar jag.  - Tydligen blev det här ett inlägg som handlade lite för mycket om bröderna Timell än vad jag hade planerat.. men varför inte känner jag!
Mina myyysisar från BikBok!
Idag har jag iallafall slirat runt på stan med Ida - och det var stört mysigt, vi tog en fika som sedan blev en lunch - varför blir det jämt så? kanske för att jag och Ida alltid har så galet mycket att prata om, man kan ju tycka att efter 18år så borde det ju sina på samtalsämnen, men icke!
jaahaajaa nudå? förstår egentligen inte varför jag bloggar men det är ända sättet att ha en givande konversation såhär på kvällskvisten - jeppe är ju inte så bright direkt! hahah - Hoppas inte han följer min blogg ;) ..och om du gör det så... skojja jag bara - love you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0