what a day!

Hej hallå!
Idag har varit en såndär konstig dag - allt jag gör tar tuuusen år, slutade jobbet vid 17 men kom därifrån 17.30 sen när jag väl skulle åka så lät bilen så jävla konstigt och HÖGT så jag skämdes och stängde av den - och sen satte jag igång den igen - samma höga ljud och aaa jag satt så ett bra tag, trodde seriöst att bilen skulle explodera! hm, ah man är logiskt när det är 10 minus och man håller på och frysa knäna av sig..... men tillslut fick jag tag på min andra bror beempa och han komfram till att det var fläkten - så jag säkert såattsäga - tuuuuur
aa och sen har dagen fortsatt i samma eeeeeviga tempo .. komhem till min sambo som jag seriöst trodde skulle börja grina när jag berätta att vindrutetorkarna inte fungera - japp dom har mee lagt av så jag fick stå ute i kylan medan min kille lekte mekaniker men jag vågade inte håna han för han har tydligen haft en ruskigt dålig dag - typ som mig när jag har PMS så jag har verkligen fått anstränga mig att inte reta han... tråååkigt. nu har vi tillslut iallafall fått handlat, lagat mat och käkat.. ÄNTLIGEN!
nu tänker jag inte resa mig ur soffan på ett himla tag eller joo om en stund måste ju slå in julklapparna - ALLA TVÅÅÅ!! Jag är på gång - nu är det bara resterande 100000000st kvar!

Kommentarer
Postat av: Jennse

Hahah, min bil låter också som fan, kanske borde kolla mina fläktar med! ;P

2010-12-07 @ 22:02:57
Postat av: Pernilla

haha jaa.. men orka bilar asså, alltid nått som pajjar!

2010-12-07 @ 22:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0