vem packar pappas kappsäck?

heej hallå!
Hemma från jobbet, eller home from home som millencolin hade sagt - varför sa jag så egentligen.. men yes hemma är jag iallafall och ja har fortfarande inte tagit tag i packningen -suck- varför har jag inte en slaaaav eller jag mena volontärarbetare ?!? Det är så sjuukt jobbigt att packa - för man sitter ju bara och tänker på att man måste packa upp igen sen när man kommer hem - och om det finns något som är jobbigare än att packa så är det att packa upp... .. ska se om jag inte kan fjäska med jeppe så han hjälper mig ;)
Idag har jag dessutom haft lite rehablitering mot mina tvångstankar - jag diskar för mycke, so fort jag har käkat så diskar ja det, jag diskar kanske 10ggr om dan och har jag ingen disk så tar jag ett glas vatten och dricker tre klunkar och sen diskar jag glaset! - Eller nää okej nu överdrev jag, men det är inte helt omöjligt att det snart inträffar. iallafall så har jag haft en diskfridag - eller som jag skulle vilja kalla det jeppesdiskdag! So far har det gått helt okej men nyss åt vi kvällsmat så nu kliar det i fingrarna....... men jag ska försöka vara stark!
nää chip & heej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0