JAG VILL DÖ!

Hej hallå!
JAG VILL DÖ!!! Jag är mensvärk i hela kroppen.. tillochmed i huvvet - huuuur kul är det! Jag orkar inte.. Har inga värktabletter hemma heller förutom diklofenak (vääärldens bästa mot all smärta) men den är stark så den måste man ta tillsammans med mat och jag är inte hungrig - tappar alltid aptiten när jag har mens .. så logiskt nog vill jag nuu!!!



Jag orkar inte me migsjälv när det är den tiden i månaden - och hur ska då jeppe orka? Jag blir verkligen heelt under isen, verkligen mår skit på alla plan - grinar konstant. Och det är samma visa varje gång - funderar på att skriva in mig på psyk varje gång tills jag inser är att det är PMS helvetet som är igång igen - INGETING FUNKAR OCH JAG ORKAR INTE!!
Nää nu ska jag peta i mig nått och äta så jag kan ta det där jävla pillret, måste ju klara att stå på bena på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0