I´m gonna keep doing what I do best..

Hej Hallå!
Här sitter jag i mörkret och glor och lyssnar till jeppes snarkningar - en av fördelarna med att bo i en etta med någon som går upp 05.00 på natten och därför måste go och lägga sig vid 22 ... haha! men god samarit som jag är så har jag inte på tv:n & han har inte på tv:n kl 05.00 - Tyst överenskommelse.. tur att den är tyst för hade det funnits nått att kolla på så hade jag ju naturligtvis glott på tv istället för att sitta här och glo på ingenting, hade förmodligen sparat lite pengar också eftersom jag inte hade råkat halka in på adlibris och beställt massa böcker .. böcker är min svaghet, vill ha en stoooor bokhylla full med massa bra böcker - Jag låter så jävla tråkig nu så jag fattar inte ens att jag sa det, men några dirty details ska man väl bjuda på när man bloggar antar jag..
Men yes - imorgon är det redan 22/12 - svär på att dagarna är kortare nu i december eller något för man hinner fan inte med nått, har flera julklappar kvar att fixa och lägenheten är fortfarande inte i topptrim inför jultomtens besök, men å andra sidan så blir det ju jul i vilket fall oavsett om jag är redo så det är bara till att shape up och blir klaaaar nån himla gång. Så imorgon ska allt fixas med och så har jag inte alls sagt i 3 veckor nu.........
NU: beautysleep . chip & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0