efter regn kommer solsken

Hej hallå!
Onsdag idag och jag är ledig så därför ska jag kila ner på stan och fika med jessica - det var alldeles för längesen!! :) änsålänge är denna onsdag en bra dag - vilket kan vända när som helst - därför ska jag verkligen försöka njuta av varje sekund, för ibland måste man uppskatta det lilla, det ger energi att orka när livet bjuder på motgångar! djupt. men sant! Jag har märkt att jag lever för framtiden, jag planerar mitt liv in i minsta detalj och när planen brister så går min värld under - detta är precis lika korkat som det låter.. för livet är ju just nu och då kanske man ska passa på att faktiskt leva.
Just nu är det mycket i mitt liv som påverkar mig, som håller mig vaken på nätterna - och så måste det vara för att livet är så - ett liv utan motgångar är inget liv men däremot måste man hitta ett sätt att hantera det på - utan att gå under.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0